Elementärt, min käre Watson!

Nu är det så att  Sir Arthur Conan Doyles la aldrig de så berömda orden i Sherlock Holmes mun.

Däremot så sa författaren själv; ”When the spirits are low, when the day appears dark, when work becomes monotonous, when hope hardly seems worth having, just mount a bicycle and go out for a spin down the road, without thought on anything but the ride you are taking

Själv så känner jag mig lite låg, dels så har kroppen och knoppen inte varit på topp en tid, sedan får man ibland konstiga mail och kommentarer som får en att ifrågasätta om det man gör är värt mödan?

2 reaktioner på ”Elementärt, min käre Watson!

  1. Konstiga mail och kommentarer? Förmodligen från någon som vaknade på fel sida den dagen, tror jag. Du är viktig och duktig, keep up the good work, för det behövs!

    Gilla

Kommentera

