Boktips: Good Vibrations – Crossing Europe on a bike called Reggie

imageHögst upp i boktraven ligger nu en bok med det något långa, men samtidigt helt underbara, namnet Good vibrations – Crossing Europe on bike called Reggie. Boken landade i brevlådan några dagar in på det nya året och är min läsning för tillfället. I den beskriver läraren Andrew P. Sykes sina resa från slö tv-tittare framför sändningarna från OS i Beijing, till förberedelserna och genomföraandet av sin cykelsemester från Reading i England längs Eurovelo #5 till Brindisi i ”klacken” i södra Italien. Jag har inte läst klart boken men kan avslöja att jag rekommenderar den starkt, vare sig du står i färd att planera sommarens cykling, eller bara vill bryta upp från vardagen och genomföra en dröm. Givetvis återkommer jag när jag är klar med boken…

En reaktion på ”Boktips: Good Vibrations – Crossing Europe on a bike called Reggie

Kommentera

