Mulle i Arkösund! KAR 2013

Eftersom jag inte är något för hysteriskt, nationalistiskt flaggviftande, och denna långhelg är fylld av sådant, med både nationaldag och princessbröllop, så var det oerhört befriande att tillbringa torsdagen ute i Arkösund, längst ut på Vikbolandet. Där höll mina forna klubbkamrater, multisportarna i Kolmården Adventures tävling i den allra finaste av miljöer. Personligen tillbringade jag dagen med familjen, mysandes på badholmarna. Vi paddlade lite kajak, något jag inte gjort sedan min olycka, sonen badade i det friska vattnet, om än ofrivilligt, och vi hade det allmänt bra. Passade på att fota och filma lite under dagen. Fler bilder hittar Ni här eller här om Ni saknar ett Google-konto.

Kommentera

