Grattis Magnus, du fyller tre år idag

Snygga kallingar

Ja det är idag tre år sedan mitt liv började. Började, samtidigt som livet som jag kände det sedan dryga 40, fick ett slut. Och om jag hade fyra decennier på mig att lära känna mig själv som den jag var innan, är det kanske inte så konstigt att resan till självkännedom nu är lite krokig, att det är med lite stapplande, haltande steg jag går nu? Ungefär som där i sjukhuset korridorer…

2 reaktioner på ”Grattis Magnus, du fyller tre år idag

Kommentera

