Vägen mot Åre fortsätter

Träningen mot HÅEC fortsätter. Det har varit ett par veckor med skolstart, förkylningar, akupunktur och besök hos min sjukgymnast och arbetsterapeut.

Jag känner av hur två resor till Rehab Öst och akupunktur mot huvudvärken och två resor till US varje vecka tar ut sin rätt. Det är en ganska smal stig man lunkar på, det är lätt att trampa snett ut i överbelastning och baksmällan den medför. Men jag har hjälp av min fru som lyfter ett varningens finger när jag är på väg att komma snett, av personalen på Hjärnskadeteamet på US och av vänner. Har satt ihop en andra liten film. Den berättar lite mer om hjärnskador och om etapp två på HÅEC, löpningen över Åreskutan, de 15 km till Huså;

 

Kommentera

