Tack alla!

Vill ta tillfället i akt att tacka alla som röstade på mig under Milebreakers och Twinglys bloggtävling, Tyvärr räckte det inte hela vägen men jag är väldigt tacksam för det stöd som jag fått och för var och enda röst som lades  på mig. Tack ännu en gång, från botten av mitt hjärta!

Det får bli Runekakor i fortsättningen…

En reaktion på ”Tack alla!

  1. Hej XCMankan. Jag vill bara uppmärksamma dig på att det nödvändigtvis inte är den med flest röster som vinner tävlingen. Vi är en jury som tar ut den bästa bloggaren, baserat på inläggets kvalitet och antalet röster kommer ju självklart också med. HÅll utkik på blogg.bloggportalen.se under dagen för att se vem som vinner! MVH / Micke, Twingly

    Gilla

Kommentera

