Grattis Velonavia – 1000 inlägg

Lite drygt fyra år efter att Velonavia slog upp portarna så firar vi 1000 inlägg! Så grattis Velonavia!

Just nu så är fokus på planeringen av den cykeldag/helg som är i mars med många aktiviteter och lika många trådar som ska drar klara i god tid. Hur som helst är det jättekul att kommunen och Arbetets museum nappat på mitt initiativ.

Vad gäller egen cykling så har det varit lite dåligt den senaste tiden; jag trampade av kedjan på vintercykeln och har inte kommit mig för att skaffa ett nytt kedjelås och damhojen har stått med punka sedan i höstas och 29-tummaren sover fortfarande djup vintersömn. Det får jag nog ta och göra något åt.

Hoppas ni följer med mig på resan mot 2000 inlägg. Det kommer inte bli en spikrak väg utan en slingrande tur via cykelbanor, bilism, provokationer, ironi och cykelglädje…

En reaktion på ”Grattis Velonavia – 1000 inlägg

Kommentera

