Tack!

Vill framföra ett varmt tack till alla inblandade i gårdagens Cykeldag; förbipasserande, funktionärer, museibesökare, Norrköpings kommun, Arbetets museum och alla andra.

Ett extra varmt tack till Simon från Cykelfabriken, Rip och Gustav från Cykelköket Jönköping, till Oskar för arbetet med tekniken till ljusramperna, Lars Strömgren ordförande för Cykelfrämjandet, Jeppe från MoveByBike, Gary och gänget från Ride of Hope och alla Ni som kom fram och delade Era tankar om och kring cykling med mig.

Nu tar vi några rejäla tramptag tillsammans och gör Norrköping till en cykligare stad!

Några bilder från dagen. (Om ngn förekommer och ej vill medverka, kontakta mig)

Media:

Om jag glömt någon så är det inte min avsikt! Om jag lovat skicka eller göra något och det inte kommer de närmaste dagarna hör av Er. Nu tar jag lite ledigt och cyklar en sväng…

 

Kommentera

