Första intrycket: Cafflano Klassic

Har nu provat min Cafflano Klassic under ett par dagar i den östgötska skärgården.

Hur är då mitt första intryck av denna allt-i-ett kaffebryggare? Den imponerar! Givetvis innebar det lite prövande och provande av bland annat malningsgrad. Men när jag väl hittat den har Cafflano:n konsekvent levererat goda kaffeupplevelser.

Är väl medveten om att den inte kanske passar alla, att det finns lättare lösningar, men jag måste jag dock avsluta med att jag ser fram emot ytterligare koppar utomhus med min Klassic nu i sommar.

Återkommer givetvis med recension senare.

Kommentera

